WEBTEKST - DYNAMIC TELECOM

Geheel nieuwe tekst voor de website van Dynamic Telecom.

Home page

Hosted telefonie, daarmee belt u zakelijk veel voordeliger

Of u nu als ondernemer op zoek bent naar een manier om zakelijk goedkoper te bellen of naar een geheel nieuwe betaalbare telefooncentrale, Dynamic Telecom denkt met u mee.

Dynamic Telecom weet als telecomdienstverlener dat er de laatste tijd veel veranderd is op het gebied van telefonie. Begrijpt dat u geen tijd heeft voor een lange zoektocht naar een nieuwe efficiënte centrale. Ziet in dat alle nieuwe termen verwarrend zijn en begrijpt vooral dat continuïteit essentieel is voor uw bedrijf.

Daar ligt de kracht van Dynamic Telecom. De kracht om uw bedrijf moeiteloos en naadloos over te laten stappen naar een passende en voordelige telefonie-oplossing.

Dynamic Telecom biedt in totaal drie diensten voor professionals die zowel los als in combinatie in te zetten zijn. Hosted telefonie, HIP aLive365 en Dynamic IT zorgen dat u verder kunt werken, klaar voor de toekomst.

Keer terug naar de Tekstlijn of lees verder.

Sub page

Hosted telefonie

Grotere bereikbaarheid en lagere kosten met hosted telefonie

Centrales op internet vervangen momenteel in rap tempo de traditionele centrales. Niet zo vreemd, als je bedenkt dat met hosted telefonie iedere werknemer continu bereikbaar kan zijn. Ongeacht zijn locatie. Naast de vele technische voordelen is zo'n online centrale veel voordeliger in aanschaf en onderhoud.

Hosted telefonie in het kort

  • telefooncentrale in 'the cloud', oftewel elders op het internet;
  • de centrale is een uitbreidbaar softwarepakket met toebehoren;
  • de centrale vervangt de traditionele kast aan de muur;
  • u behoudt alle mogelijkheden zoals u gewend bent;
  • u beschikt tevens altijd over de nieuwste functionaliteiten;
  • naar wens kunt u het aantal gebruikers maandelijks aanpassen;
  • onderhoud en ondersteuning door Dynamic Telecom;
  • u heeft lagere bel- en servicekosten.

Keer terug naar de Tekstlijn of lees verder.

Sub page

Hosted telefonie en uw bedrijf

Ieder bedrijf bespaart fors op de telefoniekosten door over te stappen naar een centrale 'in the cloud'. U bespaart op de kosten van de aanschaf, het onderhoud en op de kosten voor het bellen naar vast en mobiel. Een besparing van minimaal 20 tot 50 procent. Bovendien leidt de verandering tot efficiënter werken en dus nog meer besparing.

Wat betekent Dynamic Telecom voor uw bedrijf?
Dynamic Telecom bekijkt wat uw bedrijf werkelijk nodig heeft. Zij vervangen uw traditionele telefooncentrale door hosted telefonie. Een hoogwaardige internetverbinding vervangt de verouderde kpn-telefoonlijnen. Dynamic Telecom zet u over zonder dat u op continuïteit inlevert. Zij verlenen service en onderhoud en blijven met u meedenken.

U kiest voor gemak en continuïteit
Dat is mooi, daarvoor is Dynamic Telecom. Deze professionals begrijpen dat u belangrijkere zaken voorrang geeft. Zij maken graag voor u de rekensom en komen met een passend voorstel. Helaas hebben ze hiervoor toch wat van u nodig: uw wensen.

Bespreek uw wensen met Dynamic Telecom
Dynamic Telecom maakt graag met u een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Verneemt tijdens dit gesprek graag al uw wensen en eisen voor uw zakelijke telefooncentrale. Het enige dat u nu hoeft te doen, is een afspraak maken voor dit gesprek.

Keer terug naar de Tekstlijn of lees verder.

Sub page

Hosted telefonie in detail

De naam hosted telefonie
Hedendaagse telefooncentrales staan 'in the cloud'. Oftewel 'elders' op servers in een datacenter. De centrales zijn toegankelijk via het internet. Het onderhoud en beheer worden uitbesteed aan gespecialiseerde partijen, de hoster. Hier dankt de online telefooncentrale zijn naam aan. Andere namen zijn Hosted IP-telefonie en Hosted VoIP*-telefonie.

Wat is VoIP?
VoIP is een afkorting van Voice over Internet Protocol. Met VoIP stuurt u spraak middels digitale pakketjes heen en weer over een internetverbinding. VoIP gebruikt verschillende protocollen om te communiceren. Een veel gebruikt protocol is SIP. Het kostenbesparende karakter maakt VoIP interessant en bekend. U belt namelijk vele malen goedkoper naar uw correspondenten over de hele wereld.

Bellen zoals u gewend bent
Met uw huidige telefoons en de nieuwe communicatiemiddelen belt u zoals u gewend bent. Uiteraard behoudt u uw huidige nummers. Groot verschil is dat u met hetzelfde 'lokale' nummer vanaf een geheel andere locatie kunt bellen en gebeld kunt worden. Dit is mogelijk doordat de verbinding niet meer via traditionele telefoondraden loopt, maar via het internet.

Service op locatie en via internet
De hosted telefonie centrale benadert u met een pc vanaf iedere locatie met een internetverbinding. Dus ook van buiten uw kantoor. Onderhoud door Dynamic Telecom kan hierdoor op ieder moment en vanaf verschillende locaties plaatsvinden. Zo wordt u sneller geholpen en biedt de centrale aanzienlijk lagere servicekosten.

Keer terug naar de Tekstlijn of lees verder.

Sub page

De voordelen van hosted telefonie

Kosten

  • Aanschaf en onderhoud hosted telefonie zijn aanzienlijk goedkoper dan traditionele centrale.
  • Gemiddelde kostenbesparing van 20 tot ruim 50 procent t.o.v. traditionele telefonie.

Bereikbaarheid en onderhoud

  • Verbeterde bereikbaarheid doordat telefoonnummer niet meer locatie-afhankelijk is.
  • Overstappen naar Dynamic Telecom gebeurt zonder onderbrekingen in uw bereikbaarheid.
  • Bij calamiteiten bij u op kantoor, denk aan brand, draait de centrale gewoon door.
  • SLA, basis servicegarantie-afspraken zijn uiteraard inbegrepen.

Locatie

  • Telefoniecentrale staat niet op een bepaalde plek, maar behoort toe aan de gebruiker ongeacht zijn locatie.
  • Slechts 1 centrale nodig voor meerdere bedrijfslocaties.
  • Telefoons leggen via internet verbinding met centrale.
  • Bellen mogelijk op iedere locatie met een internetverbinding – geeft maximale flexibiliteit en sluit aan bij het 'nieuwe werken'.
  • Bellen vanaf thuis alsof men op kantoor is.

Mobiele telefoons en smartphones

  • Smartphones kunnen worden gekoppeld aan centrale.
  • Voor een zakelijke indruk kan men vanaf mobiele telefoons (gsm) en smartphones bellen via het zakelijke nummer.

Administratieve voordelen

  • Mogelijkheid om een koppeling met de CRM-applicatie te maken. Hierdoor is een tijdsbesparing en automatische registratie te realiseren.
  • Overzichtelijke kosten per maand per medewerker en op basis van geleverde diensten/functionaliteiten.
  • Kosten overzichten zijn altijd op alle gewenste doorsneden beschikbaar.

Verbeteringen en faciliteiten

  • Traditionele verbindingen en centrales zijn overbodig.
  • Verouderde kabels kunnen naar wens worden vervangen door draadloze oplossingen.

Overige voordelen

  • Betere geluidskwaliteit.
  • Gebruiksgemak door regelmatig onderhoud op afstand.
  • Altijd voorzien van de nieuwste technieken door regelmatig onderhoud.
  • Voor lokale en zakelijke uitstraling kunt u uw nummer behouden, maar zijn er ook lokale nummers aan te vragen.
  • Trunk-oplossingen, digitale tussenschakel, tussen hosted telefonie en uw huidige centrale.

Alternatieve oplossingen

  • Trunk-oplossingen, digitale tussenschakel, ter vervanging van uw huidige ISDN-lijnen. U behoudt uw eigen telefooncentrale en vervangt alleen de ISDN-lijn.

Keer terug naar de Tekstlijn.

Samen op weg van 0 naar duizend klanten!